بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نکونام:‌ فردا معلوم می‌شود می‌روم یا می‌مانم/ روزهای خوشی در انتظار استقلال است

جواد نکونام پس از پیروزی 4 بر صفر استقلال در جام حذفی مقابل سایپا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم.وی درباره جدایی‌اش از استقلال گفت: هنوز با هیچ تیمی به صورت مستقیم و رسمی صحبت نکرده‌ام؛ شاید برای باشگاه دعوت‌نامه‌ای آمده باشد اما من بی‌اطلاع هستم و هر زمان خبری شد خودم آن را رسماً اعلام می‌کنم.
هافبک استقلال با اشاره به هماهنگی تیم در این دیدار عنوان کرد: در ابتدای فصل بازیکن جدید زیاد گرفتیم و روز به روز بهتر شدیم. نتایج ما با وجود کمبود بازیکن فوق‌العاده بود و حتی به صدر جدول هم رسیدیم. بازی امروز نشان داد روزهای خوشی در انتظار استقلال است.نکونام در پاسخ به این سؤال که در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود از استقلال می‌رود، گفت: هیچ موقع چنین مصاحبه‌ای نداشته‌ام. اگر هم پیشنهادی از سوی باشگاهی آمده است من بی‌اطلاع هستم. من با استقلال قرارداد دارم و تصمیم‌گیرنده نهایی باشگاه است.
وی افزود: فردا معلوم می‌شود چه اتفاقی می‌افتد، می‌روم یا می‌مانم؛ اما تا به الان هیچ صحبتی مبنی بر جدایی من و پیوستنم به باشگاه النصر امارات صورت نگرفته است. مسائل مالی هم در این زمینه نقشی ندارد و اینکه گفته می‌شود بخاطر پول می‌خواهم از استقلال بروم، درست نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 9 / 1391برچسب:فوتبال ایران,جام حذفی,استقلال,سایپا,نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com